Go, Harry, Go, Go!

Nu har vi vilat upp oss lite och strukturerat saker och ting, det är fortfarande lite rörigt med det där sabla bröllopet — men det får väl lösa sig!

Harry är i alla fall på gång stort nu:

  •  agilitykurs på Botkyrka BK på måndag (tillsammans med bästa vännerna Karin & Hugo)
  • lydnadstävling i Eskilstuna på onsdag nästa vecka,
  • anlagsprov i spår på söndagen
  • anlagsprov/öppet veckan efter bröllopet.

Så i helgen blir det spårträning så det står härliga till! Kan dock inte bestämma mig om jag eller Anders ska köra honom i agilityn… Är lite rädd att jag kanske får igång honom av misstag under lydnaden, men jag vet inte. Jag älskar verkligen borderterrierns mångsidighet och har insett att jag inte vill ha någon annan ras!

Mitt i prick!

Mitt i prick!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Liten Harry spårar!

IMG_6978

Bästa lilla killen sitter så fint!

Kommentera

