Oh Yes We Do!!!

Då så — nu är husse & matte gifta och livet kan återgå till att handla om hundar! Phu, det har varit några hårda veckor där de fyrbenta inte varit i fokus och det har nog både de och jag känt av. De var med i kyrkan under vigseln och Yoggi skötte sig strålande!!! Harry var sitt vanliga, charmiga jag och pep och småylade om vartannat för att han tyckte det blev tråkigt… Tur att prästen hade mikrofon! =D Jag är så himla glad att jag insisterade på att ha med dem trots att folk tyckte det var lite konstigt — de är ju mitt allt och våra bästa vänner! Det hade känts helt fel att inte ha dem med på vår stora dag. Våra ”egna” kort har inte kommit än, så jag stjäl några från våra fina gäster!

Tärnor & hundarna (IL)

Vårt fina bröllopsfölje med näbb, tärnor och vovvar! Foto: I-L Petersson Wallin

Muren (Larsa)

Familjen Full Koll åt Alla Håll! Foto: Lars Bååth

Veckan som gått sedan bröllopet har vi spenderat hemma hos mina älskade svärföräldrar i Stavsjö och jag hade planerat långa vandringar och massa aktiviteter — men vi har varit sjuka hela veckan, så det kommer igång först nu, dock med 4 hundar istället för 2… I morgon blir det spår och nästa vecka har Harry fullt upp! =D

Yoggi trädgård

Vi njuter!!!

Hänga Harry

Harry hänger med! ; )

Seifer trädgård

Kusin Seifer…

 

 

Kommentera

