Skärpning Matte!!!

Dags att inse att vi har två rätt fantastiska hundar!!! Vissa dagar känner jag det i hela kroppen, men jag kommer på mig själv med att ha svårt att ge dem nog med credit för det!

Som nu när Harry skulle åka till Arvika och Kennel Rottkaiser, då skrev jag ett helt brev till stackars Johanna och försökte förklara och nästan be om ursäkt för Harry i förskott… Sedan åkte han först med underbara A-K från Stockholm till Fengersfors och där landade han idag, för att dela husrum med 5 tikar och en hane och jag har fått uppdateringar under dagen. Harry fick följa med Johanna till hennes jobb och visade det jag har trott och hoppats på hela tiden: han är gjord för att jobba med människor i behov av vård och hjälp! När jag läste Johannas ”rapport” så bara rann tårarna, han har ett sådant enormt hjärta, vår lille terrier! Jag är så evigt tacksam att ha turen att få ha träffat Johanna och att vi får dela den här resan med  henne, Daniel, Nemi och resten av familjen Stjernholm! Hjärta

Harry Tapeten Servicehem

En liten matrast på jobbet…

Harry sover Arvika

Fräcka Harry snodde Elsas sovplats, mycket trött efter en dags hårt arbete!

Nu väntar vi tålmodigt på nästa rapport, försöker inte tjata ihjäl stackars Johanna! =D

Kommentera

