I Längtans Tider…

Här hemma har vi svävat på små moln sedan det blev klart igår att Coffee kommer hit och bor ett tag, både jag & Anders ser fram emot det enormt mycket. Vi tittade och bokade in några valputställningar och det ska bli jättekul! Det är ju som sagt en del år sedan vi hade valp senast och gick på inofficiella utställningar, man får ju så mycket fina priser där jämfört med på SKK’s utställningar! =)

Då hon har problem med urinvägarna så får hon inte bli kall och det ledde till att vi igår beställde den här suveräna ryggsäcken från Arrak Outdoor:

Arrak Outdoor

Värsta high-tech prylen, men vi kommer ju kunna använda den till hundar i framtiden också! Men nu är den i första hand till Coffee och den passar just hennes situation perfekt! Man kan ta av överdelen och ställa ifrån sig, vilket är perfekt i kollektivtrafiken om vi har alla 3 hundarna med oss eller på långpromenader ute i skogen. Jag hoppas att den passar henne i storlek ett tag framöver, det var lite svårt att få en uppfattning av det på bilderna. Vi får vänta och se helt enkelt… Bara 3 dagar kvar nu! =D

Smula kom ikväll och började sin vistelse med en löprunda med hela Team Mayhem. Dock så misstänker jag att A-K springer bra mycket fortare än vad vi gör — för Smula sprang och gläfste mig i haserna en del av vägen, som för att säga åt mig att sätta fart! Hahahaha! I morgon ska hon  och grabbarna få hjälpa mig att städa och baka massa lussekatter till Sthlm BTS adventspromenad på söndag.

Kommentera

