Första Lekstunden

Idag har jag åkt land och rike runt (känns det som…) och letat efter Coffee’s medicin. Tillslut fick jag tag på den på ett apotek som hade den större storleken, vilket betyder att vi kommer få slänga massor — men jag vill bara att hon får komma igång med den nu! Sedan åkte vi till skogen och så gjorde jag ett välbehövligt släpp med alla 3 på ett fält där vi fick vara ifred! Coffee  höll sig först nära Yoggi och när han började äta på en pinne så tog hon försiktigt och gnagde på den andra änden av den! Så söt! När farbror Yoggi morrade åt henne så drog hon ett rallyvarv runt honom och sedan tillbaka. När Harry hade sprungit av sig lite så ville han också leka med henne och det gick jättebra först, sedan blev han så uppspelt att han lappade till henne med tassarna och sprang rakt över henne – -det tyckte hon inte var så kul! Men då lugnade han ned sig lite och lekte lite mer på hennes nivå. Fina, kloka Harry! =)

IMG_4919 IMG_4921 IMG_4924 IMG_4926

 

Behöver jag säga att lillmonstret sover gott nu?!? =D

Kommentera

