Vi Hoppas!

I helgen hade jag turen och lyckan att springa på två av mina kompisar från instruktörskursen på HH och v har alltid massor att prata om, men jag passade på att berätta om Coffee. För jag tänker att någon gång kanske jag har tur och någon vet något som kan hjälpa oss på rätt spår — och så var det den här gången! Bästa Johanna hade haft samma problem med sin am. staff tik när den var ung: nästan kroniska urinvägsinfektioner och läckage. De undersökte henne och åkte till Universitetsdjursjukhuset i Helsingfors och fick svaret att det troligtvis skulle upphöra när hon hade haft sitt första löp — och det gjorde det!!! Det ger mig hopp! Nu kanske lilltrollet har ytterligare en chans på att få sina problem lösta och det skulle göra mig så himla lycklig! Hon är en underbar liten krabat som förtjänar all framgång och lycka här i världen!

Kommentera

