Alltför Länge Sedan…

…som jag körde agility med hundarna! Både de och jag saknar det massor, men det är svårt när man bor i en kappsäck att få till träningar. Men igår så stannade jag på bruksan på väg hem från universitetet och lät Harry köra lite. Han blev så glad! Och gjorde inte en enda utbrytning eller smitning, trots 4 hinder på rad! Åh, jag hoppas vi kan fortsätta köra lite med både honom och Yoggi, de älskar det verkligen.

IMG_5618

Tjohoo!

IMG_5619

Skaplig rivning på G!

IMG_5620

Lek med mig, matte!!!

IMG_5621

Lätt som en plätt!

Kommentera

