Typiskt Harry!

Igår skulle jag ge mig ut på en sista ridtur på Magnolia innan vi skulle åka från Båtspikartorp. Jag funderade länge och väl på om Harry skulle få följa med ut eller inte, hans facit i de trakterna är ju inte direkt lysande… Men när jag kopplade loss Yoggi så såg Harry så himla ledsen ut att jag inte hade hjärta att lämna honom kvar, så jag bestämde mig för att chansa. Vi hade ju ingen tid att passa, så det hade ju gått att vänta in honom också. Sagt och gjort, jag satt upp och red iväg med två mycket lyckliga hundar framför oss. Kom precis fram till skogen, vilket tar typ 5 minuter, och sedan var han borta! Jag ropade på honom hela vägen uppför den branta backen och sedan var jag tvungen att vika av in i skogen mitt i backen och då hade vi fortfarande inte sett till honom. Yoggi travade lyckligt på framför oss genom skogen och njöt. Vi kom ut ur skogen och vände ned till den långa backen hemåt, fortfarande ingen Harry. Då stannade jag för att ta kort på den fantastiska utsikten över Inga-Lill och Arnes gård:

IMG_6020

Jag, Magnolia & Yoggi beundrar utsikten!

När jag skulle knäppa nästa bild, kom det lurviga lilla monstret travande in i bild som om han aldrig varit ifrån oss:

IMG_6028

Typiskt Harry!

Jag skrattade gott hela vägen hem och han sov så snällt ute på gräsmattan resten av dagen! =)

Kommentera

