Teambuilding!

Efter att ha inhandlat en del roliga grejer igår så var det dags att ta tag i vår träningsplanering! Harry mår verkligen som bäst när han tränar hårt och det har tyvärr varit lite si och så med det sedan jag blev gravid. Vi sprang 2 mil i veckan med hundarna i mars och därefter har det blivit i princip ingenting. Det är superdåligt av oss, men jag har mått så dåligt och inte orkat träna. Nu är det lite bättre och jag har som mål att gå 5 km/1 timme med hundarna varje dag och nu är ju cykeln utrustad för nya äventyr.

Så vi gav oss iväg igår kväll och hundarna hade sina selar + blinkande reflexhalsband och husse syntes bra han med. Jag gick med hundarna som uppvärmning och sedan sattes de fast till cykeln och Anders fortsatte uppvärmningen i långsam takt, därefter lite mer intervallträning. När det inte var så långt kvar hem så tog jag över Yoggi och Harry fick köra lite ”höghastighetsträning” ensam med husse! =) Båda var glada, nöjda och trötta igår kväll och i morse – vi likaså!

IMG_6218

Team Mayhem – Bike edition

IMG_6223

Bigga gooobafish!

Kommentera

