Veckans Titt i Valplådan!

Nu är det inte lång tid kvar här i stugan, seriös nedräkning och det känns skönt för de stackars hundarna att matte snart kan börja röra på sig igen! Jag hade funderat på att ställa båda i Sollentuna i lördags, men vi ligger efter med renoveringen och jag ville inte åka själv. Typiskt! Men, det är snart ny säsong. Idag har jag i alla fall trimmat Harry, så jag har inte gett efter helt än.

Harrys & Heddas valpar blir idag 5 veckor och jag har förstått att de ser till att både Johanna & Hedda har att göra om dagarna. =) Jätteroligt är att en f.d kollega till mig ska ha en av hanvalparna och de var där och hälsade på igår! Han kommer få det toppen lite längre upp i landet. Vi hoppas få komma på besök både där och hemma i Arvika, innan de flyttar. Bara att matten drar sig upp ur sjuksängen! =) De är ju underbart söta!!!

Frukostkoma

Gänget utslagna i matkoma!

Lily egentid

”Stora” tiken kör egentid…

Foton: Johanna Stjernholm

Kommentera

