En tur till Köping.

Idag var det dags för andra utställningen för året, men det var nära att vi stannade hemma när klockan ringde 06:20… Men skam vore det väl att inte ge Leeloo den erfarenhet hon så väl behöver, så vi packade in oss i bilen och styrde mot Köping. Det kändes som om vi aldrig kom fram, snacka om jordens ände! Jag & Yoggi lyckades bli osams innan vi ens kom in i ridhuset, han tjurade och smet ur halsbandet och jag vet inte vad. Det var skönt i ridhuset med all plats, jämfört med tennishallen förra helgen!

Först ut var ju lilla Leeloo och hon var bara marginellt mer med på noterna mot förra helgen. Dock har vår träning på att titta på tänderna gett resultat och går MYCKET bättre! Här kan ni läsa om vad domaren tyckte om henne. Anders mötte mig vid ringside och jag fick in en MYCKET låg Yoggi, han stod och skakade hela visningen igenom och jag var rätt säker på att vi skulle få gult som bäst. Men han fick HP i alla fall och Anders frågade om han skulle visa honom i BIR, vilket vi självklart testade och han gick SÅ mycket bättre!!! Glad och snygg med gott självförtroende! Klart att det svider att han inte känner sig bekväm med mig, men huvudsaken att vi bryter dåliga mönster och jobbar vidare på vår relation dagligen. Han tog därmed BIR-veteran och BIM mot en tik från Fightingstars. Här kan ni läsa hans fina kritik.

Fil 2015-02-21 19 08 25

Dagens skörd! =D

Fil 2015-02-21 18 26 13

Vi jobbar på poseringen!

Harry höll sig hemma hos morrfar efter en övernattning. Jag tror han trivdes bra med den lösningen efter att jag trimmade färdigt hans ansikte igår kväll… =S

Kommentera

